برگزاری کلاس‌های آموزش روان‌خوانی قرآن در خرم‌دره

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره در راستای آموزش مفاهیم قرآنی به آحاد مردم و با هدف گسترش آموزش‌های قرآنی در سطح روستاها، کلاس‌های آموزش روان‌خوانی قرآن کریم در خانه قرآن مصباح‌النور روستای قلعه حسینیه این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده با اعلام اینخبر افزود: این کلاس‌ها به صورت مستمر و هفتگی طی روزهای شنبه و سه‌شنبه در روستای قلعه حسینیه برگزار می‌شود، متذکر شد: مربی این کلاس ضمن آموزش احکام و مباحث قرآنی به مخاطبان، آموزش احکام اسلامی را نیز در برنامه‌های آموزشی خود گنجانده است.

این مسئول تاکید کرد: در پایان این دوره به پذیرفته‌شدگان گواهی‌نامه آموزش روان‌خوانی قرآن کریم از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره اعطا می‌شود.

آقای ملکی همچنین در ادامه گریزی به فعالیت‌های قرآنی هیئات قرآنی شهر خرم‌دره زد و افزود: این هیئت‌ها با اخذ مجوز از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، علاوه بر آموزش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، با جذب مخاطبان و علاقه‌مندان در کنار موسسات و خانه‌های قرآنی آموزش کلاس‌های قرآنی را نیز در برنامه‌های خود گنجانده‌اند.

وی با یادآوری اینکه این هیئت‌ها در طول سال و در مناسبت‌ها به صورت مستمر برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: در ایام محرم و صفر نیز برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری مراسم زیارت عاشورا و مراسم عزاداری، از مهم‌ترین برنامه‌های هیئات قرآنی است.

1401/06/21