بازدید رئیس اداره فرهنگی شهرستان‌های استان تهران از اداره شهریار

رئیس اداره فرهنگی شهرستان‌های استان تهران به همراه جمعی از مسئولین استانی، از اداره تبلیغات اسلامی شهریار بازدید کردند.

بازدید رئیس اداره فرهنگی شهرستان‌های استان تهران از اداره شهریار

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام سید کمیل موسوی، رئیس اداره فرهنگی شهرستان‌های استان تهران به همراه جمعی از مسئولین استانی، از اداره تبلیغات اسلامی شهریار بازدید و با حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌زاده، رئیس این اداره، گفتگو کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: این بازدید با هدف اطلاع از فعالیت ها، برنامه ها و مشکلات احتمالی در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان شهریار انجام شد.

در این بازدید، حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی در سطح شهرستان شهریار، متذکر شد: در عرصه تبلیغ همه موظف به مقابله فرهنگی با دشمن هستیم و هر کس در هر موقعیتی که در جامعه قرار دارد نسبت به امور فرهنگی و دینی، بی توجه نگذرد و باید از تمام ظرفیت ها در این راستا استفاده شود.

حجت‌الاسلام جلیل زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و استقبال خوب مردم متدین این شهرستان از روند برگزاری برنامه‌ها، همایش ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی، افزایش حمایت‌های مادی و معنوی اداره کل استان را در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه اقشار تأثیرگذار در این شهرستان خواستار شد.

وی، در خاتمه متذکر شد: در این دیدار همچنین کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی شهریار نیز انتظارات متقابل خود از اداره کل استان را بیان کردند.

1400/09/10