راه اندازی پویش آموزشی «برگی از نور» توسط اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر

رئیس اداره تبلیغات اسلامشهر از راه اندازی پویش «برگی از نور» با موضوع دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی در اداره بیمه سلامت این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام سید حسین موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر از اعزام حجت‌الاسلام تولایی نماینده این اداره تبلیغات به اداره بیمه سلامت این شهرستان جهت راه اندازی دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن‌کریم برای کارکنان آن اداره و بررسی وضعیت اقامه نماز جماعت خبر داد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت آموزش ضمن خدمت کارکنان ادارات گفت: اداره تبلیغات اسلامی در نظر دارد با توجه تاکید رهبر معظم انقلاب بر توانمندسازی آحاد مردم به فراگیری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را در تمامی ادارات شهرستان که آمادگی برگزاری آن را دارند اجرایی کند تا کارکنان مجموعه های مختلف شهرستان بتوانند به صورت صحیح کلام الله وحی را تلاوت کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر افزود: توجه به نماز اول وقت و ایجاد بستر مناسب برای برپایی نماز جماعت از اصلی ترین اقدامات ادارات می‌تواند باشد.

1400/09/10