رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک؛

«مساجد» جایگاه ویژه‌ای برای پیشگیری و کنترل بیماری سرطان دارند

همتی از برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری و اطلاع رسانی در خصوص بیماری سرطان با همکاری مساجد استان مرکزی خبر داد.

«مساجد» جایگاه ویژه‌ای برای پیشگیری و کنترل بیماری سرطان دارند
به گزارش پایگاه خبری نهضت،همتی از برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری و اطلاع رسانی در خصوص بیماری سرطان با همکاری مساجد استان مرکزی خبر داد و گفت: مساجد با اطلاع رسانی و ‌آگاهی بخشی نسبت به بیماری سرطان سهم موثری در کاهش وکنترل این بیماری دارند.
 
مهدی همتی ضمن تشکر از اهالی مسجد و خیران  با اشاره به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، تاکیید کرد : این مجمع فعالیت های گسترده ای را در راستای آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در رابطه با بیماری سرطان را دارد.

رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک، با اشاره به اینکه در این راستا فعالیت هایی با همکاری مساجد انجام شده است، ادامه داد: قبل از شیوع ویروس کرونا کلاس ها و دوره های آموزشی مختلفی در مساجد با رایزنی ها و برنامه ریزی های انجام شده با مسئولان مساجد انجام می شد که متاسفانه با شیوع کرونا کمرنگ شد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت های آموزشی در ماه های اخیردر مساجد، بیان کرد: با کمرنگ شدن کرونا فعالیت های آموزشی ما آغاز شده و امید است اصحاب رسانه در این راستا یار و یاور مجمع باشند.

                    «نذر سلامت»، گره گشای بسیاری از مشکلات بیماران

همتی اجرای طرح نذر سلامت را از جمله برنامه‌های مجمع خیران بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با همکاری مساجد دانست و گفت: این طرح برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل مرحله سوم این بیمارستان در نظر گرفته شده است تا خیرین و نیکوکاران و همه مردم استان بتوانند در این کار خیر و خداپسندانه با هر مبلغی که در توان دارند مشارکت کنند.

وی بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در این طرح اشاره کرد و گفت: با شرکت در این نذر دسته جمعی می توانیم کار بزرگی را رقم بزنیم.

1401/07/07