معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

برنامه‌های «هفته وحدت» در استان بوشهر در ۱۶ محور اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام محمد قادری- معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر- در جلسه قرارگاه فرهنگی این معاونت از برگزاری برنامه‌های شاخص هفته وحدت از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی در ۱۶محور در استان بوشهر خبر داد.

برنامه‌های هفته وحدت در استان بوشهر در ۱۶ محور اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمد قادری - معاون فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر- در نشست قرارگاه فرهنگی این معاونت، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های این اداره کل پرداخت.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، برگزاری چهارمحفل انس با قرآن در روستا‌های جزیره شمالی، جزیره شیف و شهر‌های عسلویه و کنگان و همچنین تجلیل از کارآفرینان اهل سنت با همکاری مرکز اسلامی و منطقه دوم دریایی سپاه بوشهردرمجتمع خلیج فارس بوشهر را از برنامه‌های این مجموعه در ایام هفته وحدت عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمد قادری اظهار داشت: گردهمایی بانوان شیعه و اهل سنت با محوریت جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های شهدای اهل سنت در شهرستان‌های تلفیقی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز اسلامی استان از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در سطح استان به شمار می‌آیند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهردر پایان تصریح کرد: برگزاری جشن‌های هفته وحدت در سطح استان و به ویژه شهرستان‌های عسلویه، کنگان، بوشهر و گناوه با همکاری مراکز اسلامی و همچنین برگزاری نشست مشترک تخصصی «طلایه‌داران وحدت» در مدرسه علی ابن ابی طالب (ع) کنگان با همکاری مرکز اسلامی استان  و مسابقه کتابخوانی با موضوع هفته وحدت با همکاری نهاد کتابخانه‌های استان، از دیگر برنامه‌هایی هستند که در هفته وحدت برگزار می‌شوند.

1401/07/17