سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

هفته وحدت بهترین فرصت برای انسجام  و اتحاد بیشتر است

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: هفته وحدت؛ بهترین فرصت برای انسجام و اتحاد بیشتر مردم ایران و مسلمانان جهان است.

هفته وحدت بهترین فرصت برای انسجام  و اتحاد بیشتر است

به گزارش پایگاه خبری نهضت از استان کردستان، حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه ضمن تبریک هفته وحدت و ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: ایام ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت بهترین فرصت برای انسجام و وحدت مسلمانان جهان است.
وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه جاری مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان در مسجد جامع شهرستان بانه برگزار می‌شود و از همه مردم دعوت می‌کنیم که در این مراسم حضور داشته باشند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه با اشاره به ضرورت، اهمیت و تاثیر وحدت در پیشرفت جامعه تصریح کرد: ریشه و اساس پیشرفت ملت‌های جهان براساس وحدت استوار است و کشور‌هایی که از وحدت و انسجام کافی برخوردار نباشند همواره مورد طمع و مستعمره کشور‌های استکباری قرار می‌گیرند.
وی گفت: متاسفانه امروز به واسطه فعالیت‌های ضدفرهنگی عده‌ای ناآشنا به مسائل دینی که درصدد القای عقاید انحرافی خود در بین افکار عمومی جامعه هستند برگزاری مراسم کم رنگ‌تر شده است.
حجت‌الاسلام رازیانی افزود: کسانی که این افکار را در اذهان عمومی جامعه تلقین می‌کنند سخت تحت تاثیر کانال‌های ماهواره‌ای غربی‌ها که با هدف ایجاد تفرقه در بین مسلمانان راه‌اندازی شده‌اند است.
وی اضافه کرد: تفرقه در صفوف مسلمانان بی‌نتیجه است و اظهار داشت: خوشبختانه امروز همه مردم ایران در سایه مکتب وحدت بخش اسلام از انسجام و وحدت مطلوبی برخوردار هستند. در استان کردستان اقدامات خوبی در زمینه تقویت و ارتقا وحدت و مقابله با تلاش دشمنان که به‌دنبال ایجاد تفرقه هستند انجام شده که برگزاری پیش کنگره‌های امام شافعی در امسال نمونه‌ای از آنهاست.

1401/07/19