رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر کشور باید در یک جبهه فعالیت کنند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: با توجه به فعالیت‌های تبلیغی دشمنان علیه ایران؛ ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور باید در یک جبهه فعالیت کنند.

 

 

ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر کشور باید در یک جبهه فعالیت کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی در آئین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: با توجه به توانمندی‌هایی که فارس دارد این استان باید بیشتر از گذشته مورد توجه باشد و بودجه‌های قانونی به فارس اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: استان فارس در سبد اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است همچنین مسیری در راستای رسیدن به قله انقلاب تدوین شده و سازمان نیز در این مسیر در حال حرکت است.

قمی ادامه داد: دشمنان بیش از تحرکات اقتصادی در تحرکات فرهنگی و تبلیغاتی در حال فعالیت هستند و در گام دوم انقلاب این مسائل مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: با توجه به فعالیت‌هایی که دشمنان در راستای تبلیغات علیه ایران دارند از این رو ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر کشور باید در یک جبهه فعالیت کنند و نسبت به مقابله با دشمنان اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی افزود: رسانه، بانوان و رصد هوشمند می‌تواند عناصر قدرتمندی برای مقابله با دشمنان باشد تا بتوان اسلام ناب را به جهان عرضه داشت.

وی یادآور شد: استان فارس باید در تمامی حوزه‌ها مخصوصاً در حوزه تبلیغات اسلامی سرآمد کشور باشد و اراده‌های جمعی نیز بر این اصل باشد که گره‌های فرهنگی استان باز شود.

1400/09/16