امام جمعه پیشکمر کلاله:

نگاه یکسان جمهوری اسلامی به اقوام گلستان باعث وحدت این استان شد

آخوند محمدامین آدینه گفت: مسئولان جمهوری اسلامی در استان گلستان به همه اقوام نگاه یکسان نگاه می‌کنند و این امر باعث وحدت بیشتر اقوام در گلستان می‌شود.

نگاه یکسان جمهوری اسلامی به اقوام گلستان باعث وحدت این استان شد

نگاه یکسان جمهوری اسلامی به اقوام گلستان باعث وحدت این استان شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، آخوند محمدامین آدینه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خداوند در قرآن به مسلمانان امر می‌کند به ریسمان الهی چنگ بزنید و متحد باید تا دشمنان نتوانند به شما ضربه وارد کنند.

امام جمعه پیشکمر کلاله افزود: اگر ما به دستور الهی که می‌فرماید با هم متحد شوید عمل کنیم و با هم همدل بوده و درد هم را درک کنیم در این صورت خداوند ما را یاری می‌کند و هیچ دشمن استعمارگری نخواهد توانست به ما ضرر برساند.

وی تصریح کرد: خدمات جمهوری اسلامی به روستاهای محروم بسیار چشمگیر بود، بعد از پیروزی انقلاب همه روستاهای محروم از خدمات آب، برق، گاز، مدرسه، جاده و حمام بهره مند شدند و روستاهای ما آباد شد.

آدینه گفت: خدمات به روستاهای کشور بعد از انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند و قابل توجه بود و ما هرگز تصورش را هم نمی‌کردیم که یک روستای محروم و دور افتاده که تنها ۱۰ تا ۱۵ خانوار زندگی می‌کنند از همه امکانات رفاهی بهره مند شوند و این واقعیت ارزنده قابل کتمان نیست.

امام جمعه پیشکمر کلاله اضافه کرد: در استان گلستان قومیت‌های مختلف با آداب و رسوم متفاوت با همدلی و برادری با هم زندگی می‌کنند و وحدت بین اقوام گلستان زبانزد است.

وی ادامه داد: مسئولان جمهوری اسلامی در استان گلستان به همه اقوام نگاه یکسان نگاه می‌کنند و این امر باعث وحدت بیشتر اقوام در گلستان می‌شود.

1401/07/21