هشتاد و چهارمین جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی در شهرستان قروه

هشتاد و چهارمین جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی ویژه ایام فاطمیه و دهه بصیرت در دفتر امام جمعه شهرستان قروه برگزار شد.

هشتاد و چهارمین جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی در شهرستان قروه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، هشتاد و چهارمین جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی شهرستان قروه با موضوع هماهنگی برنامه های ایام فاطمیه و دهه بصیرت با حضور حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه و حجت‌الاسلام عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران و ادارات در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ضمن تشکر از مسئولین در جلسه به بیان اهداف برگزاری جلسه و توضیح دستور العمل برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و دهه بصیرت پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه بر اهمیت به‌کار گیری توان مضاعف همه مبلغان، مداحان و هیئت های مذهبی و مساجد و فعالان و متوالیان فرهنگی در راستای برگزاری ایام فاطمیه و دهه بصیرت بارعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

 

در ادامه حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه ضمن پیشا پیش باعرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر اهمیت به‌کار گیری توان مضاعف همه مبلغان، مداحان و هیئت های مذهبی و مساجد و فعالان و متوالیان فرهنگی سیاسی و اجتماعی شهرستان در راستای بزرگداشت ایام فاطمیه و برگزاری برنامه های این ایام تاکید کرد.

 

گفتنی است؛ اعضای شرکت کننده در جلسه نیز بر لزوم فرهنگ سازی و ارتقاع سطح فرهنگی جامعه در ایام فاطمیه و دهه بصیرت و امادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی از مراسم اعلام نمودند.

1400/09/18