رئیس تبلیغات اسلامی بیجار:

مبلغین ترویج دهنده سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار به نقش روحانیون مهم و اساسی روحانیون در جامعه اشاره کرد و گفت: مبلغین ترویج دهنده سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند

مبلغین ترویج دهنده سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا اظهار داشت: نشر آموزه‌های دینی از زبان مبلغین، تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: جامعه امروز بیشتر از گذشته به روحانیون احتیاج دارد چراکه دشمن هر لحظه در صدد فتنه‌انگیزی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این میان جوانان را مورد هدف برنامه‌های شوم خود قرار داده است، ولی روحانیون و مبلغین این توطئه‌ها و فتنه‌ها را خاموش می‌کنند.

حجت‌الاسلام مختاری نیا همچنین به نقش مهم مبلغات در تببین فرهنگ دینی در جامعه اشاره کرد و افزود:مبلغات باید با مطالعه و بررسی دقیق، شناخت خود را درباره اهل بیت (ع) بیشتر کرده و با اشراف بر انحرافات و خرافه های موجود و با الگو گیری کامل از ائمه معصومین (ع)به بیان مطالب دینی و رفع شبهات اقدام کنند.

وی با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی و حضور جوانان در فضای مجازی،گفت: دشمنان در فضای مجازی در پی گرفتن روحیه اعتقادی و خودباوری جوانان ما هستند و حضور مبلغان آماده و آشنا به مسائل روز در این شبکه‌ها موجب آشنایی جوانان و خانواده‌ها با آسیب‌های اجتماعی در این زمینه می‌شود.

1400/09/18