مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

هیئت‌ها همیشه بهترین بستر برای تبیین حقایق، واقعیت‌ها و معارف الهی هستند

حجت‌الاسلام گرزین در نشست تخصصی «جهاد تبیین و کنشگری فعال با تاکید بر تحولات جاری» گفت: هیئت‌ها همیشه بهترین بستر برای تبیین حقایق، واقعیت‌ها و معارف الهی هستند.

هیئت‌ها همیشه بهترین بستر برای تبیین حقایق، واقعیت‌ها و معارف الهی هستند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت‌الاسلام گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  در نشست تخصصی «جهاد تبیین» ویژه بانوان مداح گلستان که در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام هیئت‌ها همیشه بهترین بستر برای تبیین حقایق و واقعیت‌ها و معارف الهی بوده و ائمه اطهار همیشه در راستای معارف انقلابی و مبارزاتی حرکت کرده و آن را به ما آموختند.

وی افزود: بی‌شک همه اقشار جامعه به خصوص آن‌ها که دارای تریبون‌های تأثیرگذاری هستند در این راستا رسالت و تکلیف مهمی برعهده دارند، از جمله وعاظ، سخنرانان و مداحان که به ویژه در مقاطعی از سال نقش مهمی در هدایت افکار عمومی دارند.

مدیرکل تبلیغات گلستان به ضرورت تقویت کارکردهای اجتماعی هیئات مذهبی تاکید کرد و افزود: با تقویت این کارکردها می‌توان جوانان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه کرد.

وی با اشاره به این که مداحان اهل‌بیت(ع) نقش مهم و کلیدی در عرصه جهادتبیین و نهضت فرهنگی برعهده دارند، بیان کرد: باید خواص، مداحان و کسانی که تریبون و مخاطب دارند در جهادتبیین پیشتازی کنند و این رسالت مهم نباید کمرنگ و مقطعی باشد.

حجت‌الاسلام گرزین تصریح کرد: نقش هیئات در جهادتبیین به ویژه در قضایایی اخیر که دشمن سعی می‌کند در یک جنگ شناختی و روانی نظام محاسباتی مردم و نخبگان و بانوان را به هم بریزد بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان‌اینکه هیئات باید کانون جهادتبیین باشند، افزود: لذا هم‌افزایی و برگزاری نشست‌های متعدد با استفاده از اساتید و نخبگان و آمادگی برای حضور در جامعه برای پاسخ به شبهات می‌تواند راهگشا بوده و نقشه‌های شوم دشمنان را از بین ببرد.

1401/07/28