رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی نیازمند به سرمایه گذاری است

حجت‌الاسلام کرمی در نشست هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعال شهرستان زنجان گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی نیازمند به سرمایه گذاری است.

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام کرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در نشست هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعال شهرستان زنجان ضمن بیان عملکرد خوب و مؤثر مؤسسات قرآنی شهرستان در سال‌های گذشته، گفت: مؤسسات قرآنی شهرستان در شرایط بد اقتصادی و با وجود مشکلات فراوان اما به برکت قرآن کریم فعالیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند. مؤسسات قرآنی در طول سال‌های متمادی با وجود تمام سختی‌ها دست از تلاش‌های فرهنگی و قرآنی خود برنداشته و به‌خوبی به امر تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در سطوح مختلف پرداخته‌اند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در ادامه گفت : ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی نیازمند به سرمایه گذاری بوده و ضمن تقدیر از فعالیت این موسسات در زمینه نشر معارف قرآنی در جامعه از مدیران و مسئولان مراکز قرآنی خواست با تلاش مستمر مسائل قرآنی را با جدیدت پیگیری کنند.

 بحث و تبادل نظر در خصوص طرح برنامه های توانمند سازی مدیران، برپایی کارگاه های ویژه مربیان قرائت، مفاهیم و تفسیر ، ساماندهی فعالیت های قرآنی و بررسی عملکرد موسسات از جمله مطالب مورد بحث در این جلسه بود.

در پایان هر یک از مدیران موسسات به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

1401/07/30