کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کلاسهای آموزش عمومی قرآن کریم اعم از روخوانی و روانخوانی توسط خانه قرآن خاتم الاوصیاء با مدیریت مهرانگیز امیرخانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کلاسهای آموزش عمومی قرآن کریم اعم از روخوانی و روانخوانی توسط خانه قرآن خاتم الاوصیاء با مدیریت مهرانگیز امیرخانی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این کلاسهای آموزشی در مقطع بزرگسالان برگزار می شود و سرفصلهای آموزشی این دوره مشتمل بر آشنایی با حروف عربی، حرکات کوتاه و کشیده، علائم سکون و تشدید و تنوین و مد، حروف ناخوانا، قواعد اشباع و خواندن تنوین نزد ساکن و وقف و علائم آن بوده و به قرآن آموزان حاضر در دوره ارائه می شود.

وی افزود: به افرادی که حد نصاب آزمون شفاهی پایانی را کسب نمایند، گواهینامه مربوطه از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: خانه قرآن خاتم الاوصیاء از سال ۱۳۹۵ با دریافت مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مشغول به فعالیت در این منطقه می باشد و برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی را با مدیریت مهرانگیز امیرخانی در طول سال و در مناسبت ها به صورت مستمر برگزار می کند.

1401/08/02