دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان:

کانون های همیاری راه اندازی می شود

دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان گفت: ایجاد بهبود در سبک زندگی از طریق سه مولفه ی همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و مبادلات مالی بدون سود و کارآفرینی اجتماعی از اهداف شبکه توسعه اجتماعی رسالت است

کانون های همیاری راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان حجت الاسلام دکتر عباس عبداللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با مهدی ادب دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان دیدار و در خصوص گسترش همکاری های مشترک دو مجموعه در هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اشاعه آن در سطح جامعه گفتگو و تبادل نظر شد. 
مهدی ادب دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان با بیان اینکه این مجموعه در سال 91 به عنوان اولین بانک خصوصی قرض الحسنه در کشور مجوز فعالیت گرفت گفت: کارمزد این بانک از تمام بانک های کشور پایین تر و تنها حدود 2 درصد است و اعطای وام در برخی از استان های محروم مانند سیستان و بلوچستان با کارمزد صفر و به زودی در سراسر کشور با کارمزد صفر ارائه خدمت خواهد کرد. 
وی هدف شبکه توسعه اجتماعی رسالت را ایجاد بهبود در سبک زندگی از طریق سه مولفه ی همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و مبادلات مالی بدون سود و کارآفرینی اجتماعی عنوان کرد. 
دبیر شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت استان سمنان با اشاره به کم رنگ شده سنت قرض الحسنه در کشور اظهار کرد: تلاش این مجموعه ترویج و اشاعه فرهنگ پسندیده قرض الحسنه است و امیدواریم با همکاری دو جانبه این مهم در سراسر استان توسعه یابد. 
ادب ایجاد کانون های همیاری بین اقشار مختلف مردم، مساجد و اصناف را از اهداف پیش روی این مجموعه در استان سمنان عنوان کرد و افزود: امیدواریم این هدف با استفاده از ظرفیت تبلیغات اسلامی و مجموعه ها و تشکل های مردمی این مجموعه در مدت زمان کوتاه تری تحقق یابد.   
ادب در ادامه صحبت های خود خواستار همکاری سازمان تبلیغات با این مجموعه برای شناسایی و جذب حامیان مالی شد و گفت: در شبکه توسعه ی اجتماعی رسالت به دنبال شناسایی و جذب حامیان مالی هستیم تا از محل کارکرد گردش مالی حساب خود در این مجموعه به نیازمندان واقعی انتقال امتیاز و اعطای وام داشته باشیم.

1400/09/20