بیانیه هیئات مذهبی آذربایجان شرقی درپی حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

شورای هیئات مذهبی آذربایجان شرقی درپی حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه هیئات مذهبی آذربایجان شرقی درپی حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در این بیانیه آمده است:

یریدون لیطفئوا نورالله والله متم نوره و لو کره الکافرون

دشمنان بدخواه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بار دیگر با تمام توان به میدان آمده اند و به مقدسات و اماکن مقدسه و آرمان‌های انقلاب اسلامی و باورهای مردم سرافراز ایران، اهانت نمودند. رفتارهای غیر انسانی و سراسر خشونت عوامل فریب خورده و یا مزدور داخلی تداعی کننده اعمال پلید منافین و گروه‌های تروریستی روزهای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد که امنیت و آسایش مردم را نشانه گرفته و به دنبال ناراضی سازی ملت شریف هستند. روشن است این حرکت‌های ددمنشانه همانند اوایل انقلاب به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

دوران حاکمیت قلدرمآبانه استکبار جهانی، با هوشیاری و بصیرت و حفظ انسجام تمام ملت و در سایه تبعیت از ولایت فقیه عظیم الشان، رو به افول و اضمحلال بوده و چیزی جز رسوایی برای عوامل پیاده نظام داخلی نخواهد داشت.

بنابراین شورای هیئات مذهبی آذربایجان شرقی، حمله تروریستی وحشیانه به حرم مطهر حضرت شاه چراغ و کشتار مردم مسلمان و خصوصان زنان و کودکان معصوم، اغتشاشات اخیر تجزیه طلبانه دشمنان غدار و اهانت بی شرمانه آنها به مقدسات میلیون‌ها مسلمانان و همچنین اهانت به نماد ملی مزین به اسامی خداوند متعال یعنی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به شدت محکوم کرده و برخورد قاطع با تجزیه طلبان مزدور، عوامل برهم زننده آرامش جامعه و توهین کننده به ارزش‌های الهی و ملی را خواهان است. این تشکل مردمی قلمداد می‌کند که اعمال و رفتار آشوبگران و تروریست‌های حیوان صفت، در کشتار زنان بیگناه حرم مطهر شاه چراغ، نشان از چهره واقعی آنها و شعار دروغین " زن زندگی آزادی" برداشت.

در پایان، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت، آمادگی خود را بر حفظ انسجام و یکپارچگی مسلمانان، دفاع از نظام مقدس اسلامی اعلام نموده و گوشزد می‌کنیم به مدد الهی دشمنان آرزوها و نقشه‌های شیطانی خود را به گور خواهند برد.

1401/08/05