بیانیه کانون مداحان استان آذربایجان شرقی درپی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

کانون مداحان استان آذربایجان شرقی درپی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه کانون مداحان استان آذربایجان شرقی درپی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در این بیانیه آمده است:

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا ٕ عند ربهم یرزقون

در حادثه تروریستی و تکفیری حرم مطهر و واجب التعظیم حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ شیراز، مزدوران استکبار و جلادان سلفی و وهابی داعشی ، تعداد زیادی از هموطنان عزیز و قهرمان ما را به رگبار گلوله بسته و مظلومانه به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی و وحشیانه که در ادامه  دشمنی ها و خباثتهای کوردلان و ظالمان استکبار و تکفیری داعشی با ملت رشید ایران اسلامی صورت گرفت، نشان از استیصال آنان در برابر پیشرفتهای چشم گیر ملت بزرگ ایران و قدرت والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون، کشور و مردم ما بارها مورد تهاجم وحشیانه تروریستها قرار گرفته‌اند، اما نقطه مشترک همه این حادثه‌ها، افزایش همدلی و روحیه اتحادی بوده که به فرمایش قرآن کریم «ان مع العسر یسرا» را عینیت بخشیده است.

اقتدار ملت رشید ایران که مرهون فرهنگ غنی اسلامی، صلابت و پیشینه افتخارآمیز آن در مواجهه با تلاشهای مذبوحانه استکبار ، صهیونیسم و وهابیت است، از چنان قوت و استحکامی برخوردار است که تلاشهای شیطانی بدخواهان را ناکام میگذارد. بدون تردید ملت سرفراز ایران با عزمی راسختر از گذشته از این تجارب تلخ، ظرفیتی خواهد ساخت که کشور را همچنان در مسیر اعتلاء و توسعه همه جانبه و گسترش و تعمیق پیوندهای سازنده به پیش خواهد برد.

 تروریستها و حامیان رذل این اقدام شیطانی با این بلاهت، خود را در مقابل پتانسیل عظیم ولایی، انقلابی و دشمن ستیزی مردم ایران قرار داده‌اند و بدون تردید اصلیترین نتیجه این وحشیگری، وحدت و انسجام بیش از پیش صفوف بهم فشرده ملت ایران در انزجار از این اعمال کور و نابخردانه تروریستی خواهد بود.

ما مداحان استان آذربایجان شرقی همگام و هم صدا با کلیه عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام، ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی و ناجوانمردانه و هتک حرمت مقدسات ، ضمن تاکید بر حفظ وحدت ، انسجام  با تبیین و روشنگری نیّات پلید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و پافشاری بر دفاع از ارزشهای دینی و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ،شهادت هموطنان مومن و بی گناه مان را در این حادثه تروریستی، به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت مظلوم ایران اسلامی و خانواده قربانیان و حادثه دیدگان تسلیت میگوییم و از ایزد متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحان صحت و سلامتی مسئلت داریم.

1401/08/05