شرکت نشر الکترونیک ایران در سال 1384 با هدف صنعتی کردن محصولات فرهنگی تاسیس شد.
شركت نشر الكترونيك ايران
ماموریت شرکت نشر الکترونیک در دو بخش تقسیم شده است: بخش اول،«نشر و توزیع محصولات فرهنگی دیجیتال و الکترونیک» همچون نرم افزارهای چند رسانهای و بازیهای رایانهای؛بخش دوم، «نشر و توزیع الکترونیک محتوای دیجیتال» در سامانه های مخابراتی فضای مجازی. راهاندازی سامانه فروش کتاب از طریق تلفن همراه، راه اندازی جستجوی درون متني کتاب با نام تجاری رونوشت، مشارکت در فروش راه اندازی تلویزیون اینترنتی در کشور راهاندازی پورتال «شبکه ایرانی» برای ترویج و عرضه محتوای فاخر فرهنگی اعم از فیلم، سریال، پويا نمايي و موسیقی.
-تهیه و تولید نرمافزار پیامرسان کاملاً بومی و امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری و بصری موثرو ايمن در فضای اینترنت؛
-مشارکت در راه اندازی پلتفرم vod با رویکرد ایرانی-اسلامی؛
-تهیه تامین و تولید انواع محتوای داخلی و خارجی لایسنس دار جهت تأمین محتوای vodمورد نیاز پلتفرم های موجود با هدف ارائه و تولیدات متنوع فرهنگی و جذب حداکثری کاربران فضای مجازی.
ارکان شرکت
1مجمع عمومی؛ 2.هیئت مدیره ۳.مدیرعامل ۴.رکن نظارتی
1400/07/11