با هدف راهنمايي افراد درگیر با فرقه‌های انحرافی

مرکز مشاوره معنوی (فرقه درمانی) تبریز افتتاح می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مرکز مشاوره معنوی تبریز با حضور مسئولان استاني و مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح می‌شود.

مرکز مشاوره معنوی (فرقه درمانی) تبریز افتتاح می‌شود

مرکز مشاوره معنوی تبریز افتتاح می‌شودحجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،  در گفتگو با پایگاه خبری نهضت، اظهار داشت: يازدهم آبانماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و حجت الاسلام و المسلمین سیفایی ، مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مرکز مشاوره معنوی تبریز به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در آذربایجان شرقی فرقه‌های زیادی فعال هستند که باید برای حل این مشکل گروه‌های مختلف پای کار بیایند. یکی از نیازهایی که در استان احساس می‌شد تأسیس مرکز مشاوره معنوی (فرقه درمانی) بود.

حسینی با اشاره به اینکه در این مرکز، خدمات مختلف به افراد درگیر و خانواده‌هایشان ارائه می‌شود، ابراز داشت: این مرکز محلی مطمئن برای افرادی است که درگیراین فرقه‌ها شده‌اند و یا خانواده‌هایشان نیاز به مشاوره و پاسخگیری به شبهاتشان دارند. با راه اندازی این مرکز، می‌توان تا حدود زیادی مشکلات فرقه‌ای استان را حل کرد.

1401/08/10