حجت الاسلام قمی، در نشست هم‌اندیشی بانوان فرهیخته عرصه تربیتی دختران استان خوزستان:

جوانان اگر حرف نو و جذاب بشنوند حتما استقبال می‌کنند

حجت‌الاسلام محمد قمي ،رئيس سازمان تبليغات اسلامي، در نشست هم‌اندیشی بانوان فرهیخته عرصه تربیتی دختران استان خوزستان با تأكيد بر اينكه با هم‌افزایی و هم‌فکری بايد تأثیرگذاری و گستره شمول تبلیغاتی را وسیع‌تر کنیم، گفت: باید تلاش کنیم تا تمام بانوان به ویژه دختران جوان و نوجوان، حلاوت معنوی و حس خوب از برنامه‌های دینی را درک کنند.

تنها بانوان می‌توانند ورق را در جنگ روانی برگردانند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در نشست هم اندیشی«بانوان فرهیخته عرصه تربیتی دختران استان خوزستان» که در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد به نقش تأثیرگذار بانوان در جنگ رسانه‌ای و بصیرت افزایی جامعه تأکید کرد، درادامه این نشست بانوان فعال درعرصه تربیتی، دغدغه‌ها و اهم اقدامات مورد نیاز جهت تبلیغات اثربخش و فراگیر را از دیدگاه خود بیان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی ، در این نشست ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های انجام گرفته در حوزه تبلیغی بانوان، خواستار گسترش هرچه بیشتر برنامه‌ها، در بین آحاد جامعه بانوان شد.

وی افزود: کار تربیتی خاص را دست کم نمی‌گیریم، اما نباید به آن محدود شد و سعی کنیم با طراحی و اجرای برنامه‌های منظم و مدون، تمام بانوان به ویژه دختران جوان و نوجوان، حلاوت معنوی و حس خوب از برنامه‌های دینی را درک کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: باید در این مجموعه‌ها هم‌افزایی و هم‌فکری داشت تا تاثیرگذاری و گستره شمول تبلیغاتی را وسیع‌تر کنیم؛ جوانان اگر حرف نو و جذاب بشنوند حتما استقبال می‌کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه تنها بانوان می‌توانند ورق را در جنگ روانی برگردانند، خاطرنشان کرد: در سفر‌های استانی، حضور در نشست های با بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است و در مقام پشتیبانی  از این قشر تأثیرگذار، جامعه کوتاهی نمی‌کنیم.

 

1401/08/25