فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد:

بسیج باید خود را به سلاح تبیین مسلح و عملیات تهاجمی در اين حوزه را ساماندهی کند

حجت الاسلام مسعود صفی یاری فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در «نشست ارکان و فرماندهان مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» گفت: بسیج باید خود را به سلاح تبیین مسلح كرده و آرایش تبیینی بگیرد همچنين باید عملیات تهاجمی در حوزه تبیین را نیز ساماندهی کند.

حضور فعال بسیجیان با تبعیت از رهبری در جنگ روایت‌ها


به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در «نشست ارکان و فرماندهان مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی» ضمن گرامی داشت هفته بسیج با بیان اینکه افتخار بسیج و بسیجی این است که سرباز ولایت است و سرباز ولایت باید همواره گوش به فرمان رهبری و فرمانده کل قوا باشد اظهار داشت: بسیج نه تنها باید خود را به سلاح تبیین مسلح کرده و آرایش تبیینی بگیرد بلکه باید عملیات تهاجمی در حوزه تبیین را نیز ساماندهی کند.

وی ادامه داد: الگوی ما الگوی دفاع مقدس است. همچنانکه در هشت سال دفاع مقدس، بسیج مستضعفین در رکاب، ولی فقیه و امام و مقتدای خود جانانه ایستاد و در برابر جبهه‌ای به وسعت همه دنیا همانند کوه مقاومت کرد و هشت سال دفاع مقدس را با عزت و سربلندی به سرانجام رساند؛ امروز نیز، باید در جنگ نرم و در نبرد رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها؛ با تبعیت محض از رهبر فرزانه انقلاب، حضور فعال و مؤثر داشته باشد.

فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به کلامی ازحضرت امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب علیه السلام افزود: تنها نسخه شفا بخش و مؤثر در فتنه‌های نرم «بصیرت افزایی» و «تبیین» در عرصه‌ها و سطوح مختلف است.

حجه الاسلام صفی یاری تصریح کرد: امروز بیش از پیش حکمت اصرار مقام معظم رهبری و تاکیدات چند ساله ایشان در خصوص ضرورت بصیرت و تبیین روشن شده است و برخی از مشکلات و حوادث موجود، ناشی از جدی نگرفتن این راهبرد بزرگ است.

فرمانده مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در پایان  خاطرنشان كرد: لبیک عملی به فرمان و جهاد تبیین رهبری؛ حضور فراگیر و عمیق بسیج در میدان و به مدد راهبرد تبیین مؤثر است و در این راستا مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در کلیه برنامه‌ها و طرح‌ها، رویکرد و پیوست تبیینی را به طور جدی ، پیگیری خواهد کرد.

1401/09/01