برگزاری نشست روئسای هیئات مذهبی گلستان

نشست روئسای هیئات مذهبی شهرستان های استان گلستان با محوریت برنامه های ایام فاطمیه و هفته بسیج در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

برگزاری نشست روئسای هیئات مذهبی گلستان

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این نشست با بیان اینکه هیئات مذهبی از ابزارهای مهم انقلاب جهت مقابله با دشمنان است، اظهار کرد: این هیئت بود که به میدان آمد و با تفرقه ها و کینه توزی ها مقابله کرد.

در ادامه روئسای هیئات مذهبی شهرستان ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های ایام فاطمیه و هفته بسیج بیان کردند.

فضاسازی محیطی و سیاهپوش کردن محلات در ایام فاطمیه، اجرای برنامه متمرکز در هر شهرستان در ایام فاطمیه، تشکیل هیئت اندیشه ورز جوانان در هر شهرستان، ارتباط مستمر و قوی با جوانان هیئتی و تازه کار، تشکیل منظم جلسات شورای هیئات مذهبی در استان و شهرستان در موعد مقرر، تدارک اقلام نذورات ایام فاطمیه، ایجاد گروه شورای هیات مذهبی در شبکه مجازی ایتا، پیوند قوی با مدارس، ارسال گزارشات ماهانه صورتجلسات و مصوبات شهرستان ها بطور منظم به اداره کل و توجه به برگزاری اربعین شهدای شاهچراغ در شهرستانها بصورت متمرکز از مصوبات جلسه بود.

1401/09/03