حجت‌الاسلام محمد قناعت:

توزیع ۴۰۰۰ پرچم ویژه ایام فاطمیه در خراسان جنوبی

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از توزیع 4000 پرچم و 2000 پوستر فاطمیه در استان خبر داد.

توزیع ۴۰۰۰ پرچم ویژه ایام فاطمیه در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد قناعت، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه بالغ‌بر ۹۰۰ هیئت و ۵۰۰ جلسه خانگی در ایام فاطمیه فعال خواهد بود، بیان کرد: باید ایام فاطمیه را در استان مذهبی خراسان جنوبی در خور شان و منزلت بالای این حضرت برگزار کنیم.

وی با تأکید بر فضاسازی مساجد، معابر و سطح شهر طی ایام سوگواری دهه فاطمیه، اظهار کرد: طی این ایام ۴۰۰۰ پرچم فاطمیه و ۲۰۰۰ پوستر و همچنین تعداد زیادی برچسب خودروی بین مساجد و تشکل‌های دینی خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام قناعت ادامه داد: این پرچم‌ها توسط واقفین و افراد خیر تهیه‌شده و توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امید است هیئت‌های مذهبی با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند نیز در این ایام برنامه‌هایی غنی و پرمحتوایی برگزار کنند.

وی با اشاره به شخصیت وارسته حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: باید از زندگی این حضرت الگوبرداری کرده و در متن خانواده خود نیز جاری کنیم.

حجت‌الاسلام قناعت ادامه داد: شیوه زندگی آن بانوی بزرگوار برای همه عصرها و دوران‌ها می‌تواند الگو قرار گیرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین اگر نویسندگان، گویندگان و صاحبان قلم زاویه‌های مختلف زندگی آن حضرت را برای مردم بیان کنند، آمار طلاق‌ها، بی‌حجابی‌ها و تخلفات پایین می‌آید.

1400/09/27