در جلسه همفکری مدیران ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح شد:

تقویت مجموعه های فرهنگی در اولویت کار قرار گیرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جلسه همفکری در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:

به گزارش پایگاه خبری نهضت، جلسه همفکری در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان این جلسه حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ ضمن خوش آمد گویی مهمترین دغدغه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان را همیاری جهت فعال کردن فعالیت های مردمی دانست و در رسیدن به این هدف از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان دعوت به همکاری می کنیم.

 در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین کلاه کج با اشاره به اهمیت توجه به حرکات، ابتکارات و فعالیت های مردمی در سطح استان به ویژه شهرستان‌ها و مناطق کم برخورد ار بیان کرد: وظیفه ما کمک به مجوز دار شدن و رسمیت یافتن فعالیت های فرهنگی در سطح استان است.باید افرادی که به مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه می‌کنند احساس کنند که ما در کنار آنها قرار داریم و این  نوع همدلی را باید در نحوه تعامل ما ببینند.

  وی تصریح کرد: رسالت ما شناسایی و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری مجموعه‌های مردمی در سراسر شهرستان‌ها  است که از این طریق بتوانیم در جریان این فعالیت‌ها قرار بگیریم. همچنین نظارت برفعالیت ها فرهنگی و موسسات از دیگر محورهای مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است که البته با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اتفاق می افتد که به نوعی خدمت به این مجموعه‌ها است.

 

در ادامه این نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  از زحمات اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در برپایی موفق سوگواره پایتخت موکبها تقدیر بعمل آوردند.

1401/09/12