به همت اداره‌كل تبليغات اسلامي خوزستان؛

کتاب جرعه های معرفت منتشر شد

همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه اولین شماره از مجموعه کتب «جرعه های معرفت» با محوریت ایام فاطمیه و تاکید بر شعار «خانه مادری» منتشر شد.

به گزارش پایگاه نهضت حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ ایام فاطمیه و دهه بصیرت و ولایت را محور فعالیت های تبلیغی در استان معرفی کرد و گفت: از مبلغین در استان خوزستان خواسته ایم تمام تلاش خود در راستای تحقق جهاد تبیین را ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن ارزشمند شمردن ایام تبلیغی فاطمیه و بعد از آن نهم تا نوزدهم دی بعنوان دهه بصیرت و ولایت گفت: فاطمه زهرا سلام الله علیها نماد دفاع از ولایت تا پای جان هستند که وجود مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ایشان را الگوی خویش معرفی می کند و ما نیز بایستی سبک زندگی مان را با این بانوی برگزیده خدا تنظیم کنیم.

وی ضرورت تولید محتوای بروز برای مبلغین را ضروری دانست و گفت: مجموعه کتاب جرعه های معرفت با هدف تامین محتوای مبلغین در 5000 نسخه تهیه و تولید شده است که می تواند بار محتوایی لازم را به دوش بکشد. هدف از این جزوه ارائه آیات و روایات برگزیده ویژه ی سخنرانی های کوتاه میان دو نماز جماعت بوده است.شیوه ی بیان، مطالب ساده سازی آنها و توضیحات لازم برای مطالب پیچیده بستگی به سطح مخاطبین و مختصات آنها دارد که تشخیص آن برعهده شما مبلغ محترم است.

حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ در پایان ضمن مستمر دانستن تولید محتوای دینی در قالب هاب مخالف رسانه ای تاکید کرد: برای بهره وری تبلیغ نوین از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

1401/09/14