کارگاه آموزشی «تبیین مکتب حضرت زهرا و ولایت اجتماعی» در اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاري کارگاه آموزشی «تبیین مکتب حضرت زهرا و ولایت اجتماعی» در اردبیل خبرداد.

کارگاه آموزشی «تبیین مکتب حضرت زهرا و ولایت اجتماعی» در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سارا حقی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی در آستانه ایام فاطمیه در اردبیل در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل، با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به اجرای برنامه های فرهنگی ویژه بانوان اشاره و اظهار کرد: به منظور تغذیه فکری گروه های تبلیغی بانوان،کارگاه آموزشی «تبیین مکتب حضرت زهرا و ولایت اجتماعی» و مباحث روزه پاسخگویی به سوالات ویژه مبلغات سنتی، بانوان مداح و مسئولیت هیئات مذهبی بانوان در اردبیل برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی استاد محمد رضا بابائی کهن کارشناس و پژوهشگر مسائل دینی و سیاسی و استاد طرح ولایت کشوری، به بیان مسائل مرتبط با کارگاه آموزشی پرداخت و به سوالات مخاطبین پاسخ داد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: در ابتدای این کارگاه آموزشی حجت الاسلام سید محسنی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل ضمن خیرمقدم گویی بر ضرورت برگزاری جلسات ویژه ایام فاطمیه با محوریت «جهاد تبیین» در هیئات مذهبی و محلات مناطق مختلف اردبیل تاکید کرد.

حقی خاطرنشان كرد: در پایان این کارگاه آموزشی 2 ساعته که با همکاری تبلیغات اسلامی، قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) ئ نهشت پیشرفت بانوان اردبیل برگزار شد، کتاب و بروشور با موضوع سیره زندگانی حضرت زهرا (س) در بین شرکت کنندگان توزیع و با اهدای هدایایی از مسئولین هیئات مذهبی بانوان، مبلغات سنتی و بانوان مداح تجلیل شد.

1401/09/15