به‌ همت معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی؛

دومین شماره مجله راهبردی- سیاستی «رسم» منتشر شد

دومین شماره از مجله راهبردی-سیاستی «رسم» در هشتاد صفحه به همت معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد.

 به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، «رسم»؛ مجله‌ای راهبردی-سیاستی است که تلاش می‌کند از طریق تعامل با کنشگران میدان‌های فرهنگ، هنر و رسانه، ایده‌ها و راهبردهای سیاستی آنها را که ماحصل سال‌ها ایده‌پردازی و تجربه‌ورزی عملی است، دریافت کند و در قالب خلاصه‌‌‌های سیاستی به سمع و نظر مدیران، سیاستگذاران و تصمیم‌گیران حوزه‌های مربوطه برساند.

در دومین شماره از این مجله، یادداشت‌هایی با عناوین «روحانیون بلاگر؛ استحاله‌ای برای جامعه‌ی دینی»، «از روش تا دانش تبلیغ؛ تاملی در تجربه‌ی جهان مسیحی»، «رمزکلید یکتا(NFT)» ؛ «پیروزی حاشیه بر متن»، «مسئله‌ی تامین مالی در آموزش و پرورش عمومی»، «زیست‌جنبش؛ نگاهی به ابعاد اجتماعی اعتراضات و اغتشاشات مهر ۱۴۰۱»، «حکمرانی مردمی در تولید محتوای فضای مجازی»، «بازسازی نظام مجوزدهی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «گیم؛ فراتر از بازی کردن» به قلم نویسندگانی چون: علی مومنی، حسین شیخیان، علیرضا رودساز، امیر رجایی، مجتبی فرهنگ و جواد جواهری به چشم می‌خورد.

گفتني است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجله راهبردی-سیاستی «رسم» می‌توانند به پایگاه اینترنتی rasmonline.com یا کانال اطلاع‌رسانی معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/ido_strategy مراجعه کنند.

دومین شماره مجله راهبردی- سیاستی «رسم» منتشر شد

1401/09/16