رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز:

ایام فاطمیه فرصتی برای شناخت حضرت زهرا(س) است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای شناخت سیره علمی و عملی حضرت زهرا(س) و الگویی برای تمام زنان و مردان است.

ایام فاطمیه فرصتی برای شناخت حضرت زهرا(س) است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره اظهارداشت: سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک الگوی برتر، نیاز ضروری جامعه است.  

حجت‌الاسلام جمادیان عنوان کرد: حجاب، رعایت شئونات و توصیه‌های اسلام عزیز، تبیین، دفاع از ولایت، تربیت فرزندان صالح، کار در خانه و همسرداری را از دیگر جنبه‌هایی که فاطمه زهرا(س) در آن‌ها برجسته و سرآمد است.

وی تصریح کرد: با بررسی ابعاد شخصیتی آن حضرت به راحتی می‌توان درک کرد که آن بانو الگوی بی‌نظیری از سبک زندگی اسلامی برای تمامی زنان و مردان مسلمان دنیاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی آن حضرت است و یکی از مهمترین جلوه‌های اجتماعی سبک زندگی ایشان، دفاع از ولایت و ولایت مداری است.

وی تبعیت از امیرالمؤمنین(ع) و ولایت‌مداری را یکی از شاخصه‌های مهم حضرت زهرا(س) دانست و عنوان کرد: حضرت زهرا(س) مدافع به معنای واقعی کلمه از ولایت و امامت امام علی(ع) بودند و این مهم الگوی بی‌نظیری برای عالمیان است.

1401/09/26