رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی خبر داد؛

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکار شهرستان گرمی به نیازمندان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی از کمک 500 میلیون تومانی نیکوکار شهرستان گرمی به نیازمندان خبر داد.

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکار شهرستان گرمی به نیازمندان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام بهاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی به افزایش کمک‌های مؤمنانه و فعالیت‌های عام‌المنفعه در شهرستان گرمی اشاره و اظهار داشت: در ایام فاطمیه بَنا به‌رسم دیرینه در راستای کمک به مستمندان، خیر و نیکوکار شهرستان گرمی با ترغیب توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد، تعمیر و تجهیز مساجد، اماکن مذهبی، تقویت مراکز نیکوکاری، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هیئت‌های مذهبی و توانمندسازی مداحان اهدا کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی تصریح کرد: گره‌گشائی از کار مردم، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد. حتی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمره مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است.

وی با اشاره به این‌که این خیر در مهرواره مواسات و همدلی نیز نفر اول شهرستان گرمی انتخاب‌شده بود، بیان داشت: این خیر با نیت خداپسندانه و احساس مسئولیت برخاسته از شور و شعور انقلابی و لبیک گوئی به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، علاوه بر مساعدت مالی، کمک‌های غیر نقدی مانند تأمین جهیزیه، کالاهای ضروری، ده‌ها دستگاه تبلت برای دانش آموزان بی‌بضاعت، بیش از ده‌ها رأس احشام سبک و سنگین در مناسب‌های مختلف ملی و مذهبی ذبح و بین خانواده‌های کم‌درآمد به‌وسیله گروه‌های جهادی توزیع کرده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی گرمی در پایان خاطرنشان کرد: وجود خیرین در هر منطقه‌ای یک غنیمت و نعمت است و خوشبختانه شهرستان گرمی از خیرین زیادی برخوردار بوده که باید مشارکت آنان در توسعه همه‌جانبه شهرستان گسترش یابد.

1400/09/28