مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران:

مهرواره بانور برای رفع مشکلات محله توسط بانوان تشکیل شد

فاطمه قلانی گفت: مهرواره بانور با محوریت سه اصل «تقویت بنیاد خانواده و سالم سازی خانواده در محله، ایجاد امید در محله با حل مسائل توسط بانوان و فعال سازی ظرفیت‌های عظیم بانوان مسجدی در اصلاح جامعه» تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «فاطمه قلانی» مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در ارتباط با اهداف تشکیل «مهرواره بانور» گفت‌: مهرواره بانور با محوریت سه اصل «تقویت بنیاد خانواده و سالم سازی خانواده در محله، ایجاد امید در محله با حل مسائل توسط بانوان و فعال سازی ظرفیت‌های عظیم بانوان مسجدی در اصلاح جامعه» تشکیل شده است.

وی در ارتباط با شرکت کنندگان این مهرواره نیز خاطرنشان کرد: مهرواره بانور ۲ مرداد تا ۹ آذر ماه با محوریت بانوان مسجدی و همسران امامان جماعت در دو بخش حل مسئله و تجربه نگاری برگزار شد. این رویداد با استقبال گسترده ۲۵۰۰۰ نفری از سراسر کشور و ۱۵۰۰ نفری از کنش‌گران مسجدی تهرانی برگزار شد.

قلانی در مورد داوری این مهرواره نیز افزود: داوری شهرستان‌های استان تهران به پایان رسیده و در مرحله داوری استانی قرار دارد.

وی همچنین در پایان با اشاره به وظایف مسجد و مردم در محله تاکید کرد: یکی از وظایف مسجد حل مشکلات مردم محله است. مهم‌ترین مشکل در محله نیز مشکل خانواده شناخته می‌شود. از این رو سازمان تبلیغات اسلامی برای حل مشکلات و مسائل خانواده رویداد ویژه مهرواره بانور را برگزار کرد.

1401/10/05