سفر یک روزه مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به شهرستان دیر

به منظور تبیین محورهای عملیات حاج قاسم و بررسی مشکلات فرهنگی شهرستان دیر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با امام جمعه و جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان دیدار کرد.

سفر یک روزه مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به شهرستان دیر

 به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمد قادری 5 دی ۱۴۰۱ در سفری یک روزه به شهرستان دیر، با حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی بوشهری، امام جمعه شهرستان دیر، مصطفی فخرایی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، مبلغین و مبلغات و جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان دیدار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای سفر به شهرستان دیر با حضور در دفتر حجت‌الاسلام حسینی بوشهری، امام جمعه شهر دیر ضمن دیدار با وی، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اتکا به مردم‌محوری جهت به میدان آوردن و جهت‌دهی به ظرفیت‌های مردمی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام قادری در دیدار با معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دیر خواستار برنامه‌ریزی مناسب در راستای اجرای مطلوب عملیات حاج قاسم در سطح شهرستان شد و بر تخصیص ظرفیت‌های نهادها و در اختیار قرار گرفتن مجموعه‌های مردمی و عناصر فرهنگ‌ساز تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این سفر یک روزه در جلسه عملیات شهید سلیمانی در اجتماع فعالان فرهنگی شهرستان دیر حضور یافت و در سخنانی عملیات هم‌عهد را نشانه تحول تبلیغات اسلامی و راهبری زیست‌بوم مردم محور عنوان کرد.

تجدید عهد با شهدا از طریق دیدار با خانواده شهید روحانی، حاج قاسم کاظمی شهرستان دیر و حضور در مراسم استقبال از شهید گمنام و تجلیل از مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام قادری در این سفر یک روزه به شهرستان دیر بود.

1401/10/07