مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خبر داد:

برگزاري ۲۵۰ روضه خانگی در قالب پویش ملی «خانه مادری» در كردستان

حجت‌الاسلام رازیانی از برپایی ۲۵۰ روضه خانگی در قالب پویش ملی «خانه مادری» در ۱۰ شهرستان استان کردستان به همت بانوان این استان خبرداد.

برگزاري ۲۵۰ روضه خانگی در قالب پویش ملی «خانه مادری» در كردستان

برگزاری ۲۵۰ روضه‌خانگی توسط بانوان کرد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، به مناسبت ایام فاطمیه (س) و آغاز به کار پویش «خانه مادری»، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از مشارکت ۶۰۰ هیئت مذهبی این استان ذیل پویش «خانه مادری» خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز یادآور شد: از ۶۰۰ مجلسی که در کل استان داشتیم، حدود ۲۵۰ روضه خانگی در ۱۰ شهرستان ما به همت بانوان در منازلشان برگزار شد. همچنین در این ایام استان کردستان مزین به نور دلیرمردان کشورمان بود و توانستیم میزبان پیکر پاک شهدای عزیزمان باشیم و دو مراسم وداع و تشییع شهدا را در ایام فاطمیه (س) با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار کنیم.

وی به بخش‌های مختلف پویش «خانه مادری» اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری این پویش، مسابقه عکاسی نیز برگزار شده که هیئات مذهبی عکس‌ها و فیلم‌های روضه‌های خانگی خود را در قالب پویش «خانه مادری» و حول محور «بازی در خانه مادری» (وی‍ژه کودکان)، «مواسات در خانه مادری» و «کارآفرینی در خانه مادری» به شماره ۰۹۳۹۲۲۲۲۰۵۲ ارسال می‌کنند و در مسابقه این پویش ملی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه بهره‌مندی از سه هزار دانش‌آموز در همایش «ترازوی اعمال» از جمله فعالیت مهم اداره کل تبلیغات اسلامی  کردستان در ایام فاطمیه (س) بوده، افزود: «برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی، برگزاری اجتماع عظیم فاطمیون، برگزاری محافل قرآنی در موسسات و خانه‌های قرآنی، اطعام فاطمی در شهر و روستا‌های استان کردستان» دیگر برنامه‌های مهم ما در استان بود، که به عقیده من همایش دانش‌آموزی «ترازوی اعمال (وقایع فاطمیه به زبان نمایش)» و بهره‌مندی سه هزار دانش‌آموز به‌مدت هشت روز از این نمایش از مهمترین برنامه‌های ماست.

حجت‌الاسلام رازیانی در پایان اظهار کرد: «سخنرانی، مداحی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، نصب پرچم ویژه ایام فاطمیه (س) در اماکن عمومی، حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی در مدارس استان» از جمله برنامه‌های دیگر ایام فاطمیه (س) در سطح استان کردستان بوده است.

1401/10/12