مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

آیت الله مصباح یزدی سرآمد متفکران در علوم انسانی بودند

گفت: آیت الله مصباح یزدی بعد از امامین انقلاب سرآمد متفکران در علوم انسانی بوده و دریچه‌های بزرگی از علوم انسانی را به روی ما گشودند.

آیت الله مصباح یزدی سرآمد متفکران در علوم انسانی بودند
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در همایش بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: این شخصیت بزرگ عالم اسلام به خاطر حکمت، شجاعت، بیان رسا و بصیرت دو لقب ارزشمند همچون مدالی گرانبها از لسان امامین انقلاب دریافت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مصباح عزیز از زبان بنیانگذار انقلاب اسلامی لقب «ذو شهادتین» دادند و باید توجه داشت که رهبر کبیر انقلاب هرگز حرفی را حساب نشده و بی دلیل بیان نمی‌کردند و این دلیل بر عظمت شخصیت این بزرگ مرد است.

گرزین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب‌، آیت الله مصباح یزدی را جانشین شهید مطهری و علامه طباطبایی معرفی کرده و شخصیت مصباح را مصداق کوثر دانستند و ما خدا را شکر می‌کنیم که در دوران این علمای بزرگ زیست کرده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در دومین سالگرد مصباح یزدی جمعی از شیفتگان این شخصیت انقلابی دور هم جمع شده‌ایم تا تجلیلی از راه این بزرگ مرد داشته باشیم و این یادبودها بهانه‌ای برای تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مرور زندگی‌نامه علامه یزدی است.

گرزین گفت: آیت الله مصباح یزدی بعد از امامین انقلاب سرآمد متفکران در علوم انسانی بودند و دریچه‌های بزرگی از علوم انسانی را به روی ما گشودند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این تجمعات عامل هم افزایی برای ادامه دادن راه نورانی و مکتب بزرگانی شبیه مصباح عزیز باشد.

1401/10/15