رئیس حوزه هنری گلستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» در گلستان

سید حسام بنی فاطمه از برگزاری کارگاه «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» در گلستان خبرداد و گفت: ۲۲ هنرمند در این کارگاه شرکت کردند.

برگزاری کارگاه «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» در گلستان
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سید حسام بنی فاطمه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای مسأله محور در حوزه هنری، کارگاه طراحی و تبلیغات شهری «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» از روز چهارشنبه در گرگان آغاز به کار کرده و تا روز جمعه ادامه دارد.

رئیس حوزه هنری گلستان افزود: ۲۲ هنرمند از گلستان در این کارگاه حضور یافته و نزد «احسان جعفر پیشه» از اساتید برتر ملی آموزش‌های لازم را می‌بینند.

وی بیان کرد: روز اول این کارگاه به آموزش‌های گرافیکی، ایده یابی و گفتگو پیرامون سوژه‌ها برگزار شد و از امروز (پنج شنبه) هنرمندان کار تولید را آغاز کرده‌اند.

بنی فاطمه با بیان اینکه آثار خلق شده در فضای مجازی و فضاسازی شهری استفاده خواهند شد، گفت: این کارگاه از ساعت هشت صبح تا هفت عصر در نگارخانه شهید آوینی حوزه هنری گلستان برپا است.

رئیس حوزه هنری گلستان اضافه کرد: بنا داریم حساسیت موضوع خلیج گرگان و اوضاع رو به افول آن را با زبان هنر نشان دهیم و مسئولان را نسبت به پیگیری مشکلات آن حساس کنیم.

1401/10/19