اعلام برنامه های ایام فاطمیه ویژه بانوان در مهدیه اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری مراسم عزاداری بمناسبت ایام فاطمیه ویژه بانوان در اردبیل خبر داد.

اعلام برنامه های ایام فاطمیه ویژه بانوان در مهدیه اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، سارا حقی در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل، با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه، از برگزاری برنامه های عزاداری در این ایام خبر داد و گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم و گرامیداشت رشادت‌های بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی گفت: ایام فاطمیه یکی از مهم ترین مناسبت‌های مذهبی شیعیان است که در آن عاشقان و دلباختگان ائمه اطهار علیه السلام در عزای ام الائمه (س) به سوگواری و عزاداری می‌پردازند و با استفاده از ظرفیت بالقوه هیئات مذهبی، برنامه های مختلفی ویژه بانوان در اردبیل برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به اجرای مراسم عزاداری ایام فاطمیه ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: برنامه های فرهنگی در قالب سخنرانی و مداحی از اول تا ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر با سخنرانی حجج الاسلام آذربخش، حاج حسینی و گوزل زاده و مداحی توسط مداحان اهل بیت طهماسبی و محبوب در محل مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

گفتنی است، این مراسم با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی، بسیج جامعه زنان، هیئت رزمندگان اسلام، قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه الزهرا (س) و بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) اردبیل برگزار می‌شود.

1400/10/07