مسئول پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی بنیاد هدایت کشور:

فعالیت ۱۰۰۰ پایگاه فرهنگی - اجتماعی در سراسر کشور

حجت‌الاسلام حسن‌پور در دوره آموزشی شهید آرمان علی وردی در بوشهر از فعالیت ۱۰۰۰ پایگاه فرهنگی - اجتماعیدر کشور تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن‌پورمسئول پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی بنیاد هدایت کشور در جریان برگزاری دوره آموزشی و جذب و گزینش امامان پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی استان بوشهر با عنوان «شهید آرمان علی وردی» آموزش امامان پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی فعال در سطح استان و جذب و گزینش برای پایگاه‌های جدید استان را دو بخش این دوره آموزشی عنوان کرد.

مسئول پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی بنیاد هدایت کشور اظهار داشت: پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی کشور از شبکه‌ای با بالغ بر ۵۱۳ پایگاه تا پایان سال ۱۴۰۰ تشکیل شده که این شبکه تا پایان امسال در کل کشور بنابر افزایش حجم این پایگاه‌ها تا مرز 1000 هزار پایگاه پیش خواهد رفت.

وی گفت: از سهم اولیه پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در استان بوشهر مجموع 9 پایگاه فعال بودند که در این برنامه جدید بنا بر این شده که تعداد این پایگاه‌ها به ۳۰ پایگاه افزایش پیدا کند.

حجت‌الاسلام حسن‌پور ارتقاء و مهارت‌افزایی امامان موجود و جذب امامان جدید برای پایگاه‌های فرهنگی – اجتماعی استان را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

 دوره آموزشی شهید آرمان علی‌وردی، ویژه امامان پایگاه‌های فرهنگی -اجتماعی 21 دی 1401 با هدف تعالی و ارتقاء شبکه امامت و با رویکرد مسجدمحوری در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

1401/10/24