حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ:

مراسم محوری تکریم مقام مادر در اهواز برگزار می شود

مراسم جشن "تکریم مقام مادر و روز زن" همزمان با ایام ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها دخت نبی‌اکرم(ص) و تجلیل از بانوان شاغل و همسران کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت الاسلام  اخوان صباغ هدف از برگزاری این برنامه را تقدیر از زحمات بانوان شاغل و همچنین همسران کارکنان اداره کل دانست و گفت: هر یک از همکاران محترم که در زمان فعالیت اداری حضور دارد و مشغول خدمت رسانی است، فعالیت خود را مرهون زحمات همسر خود در خانه می داند. مادران در خانه در سنگر تربیت فرزند مشغول جهاد بزرگتری هستند که کمتر به آن توجه می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان حضرت فاطمه زهرا را الگوی زنان و مادران دانست و افزود: امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف الگوی خود را فاطمه زهرا معرفی می کند و این بدین معناست که وجود مقدس صدیقه دو سرا نه تنها الگوی زنان که الگوی مردان نیز هستند.

وی مغفول ماندن تبیین ابعاد مختلف زندگی فاطمه زهرا را یک امرنادرست دانست و افزود: حضرت زهرا به همان اندازه که به موضوع خانه داری توجه داشت و در تربیت فرزندان خود می کوشید به موضوع مطالبه گری در اصلاح وضعیت جامعه منحرف بعد از حضرت رسول و دفاع از امامت و ولایت گام برداشت و این امر با عث نشد خللی به عبادات و ارتباط بی نظیرشان با خدای متعال ایجاد کند.

حجت الاسلام اخوان صباغ از دعوت روسای ادارت شهرستانی خوزستان نیز خبر داد و گفت: مجموعا حدود 350 نفر در این مراسم دعوت شده اند و برنامه های مختلفی همچون مشاوره، سخنرانی،مداحی،اجرای سرود و ... در نظر گرفته شده است.

بنا بر این گزارش مراسم محوری تکریم مقام مادر و روز زن روز دوشنبه26 دی در سالن امام خامنه ای مجموعه فرهنگی ورزشی فجر خوزستان برگزار خواهد شد.

1401/10/26