بصیرت افزایی وظیفه مهم مبلغین و فعالان فرهنگی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل ارتقای آگاهی مردم را عامل مهم در دشمن شناسی عنوان کرد و گفت: بصیرت افزایی وظیفه مهم مبلغین است.

بصیرت افزایی وظیفه مهم مبلغین و فعالان فرهنگی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل، حماسه ۹ دی را لبیک به ولایت و میثاق با شهداء اعلام و اظهار کرد: حماسه ۹ دی ماه با درایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم ماندگار شد و این حضور پر شور مردم سبب خنثی شدن فتنه بعد از انتخابات ۸۸ شد.

وی افزود: ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی، دستان دسیسه گران را پس چهره های فریب خورده داخلی به خوبی تشخیص داده و با حضور پرصلابت خود و مشت های گره شده توطئه فتنه گران را خنثی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه حماسه عظیم ۹دی ضربه سنگینی بر نقشه ها و برنامه های دشمنان زد، افزود: در حماسه ۹ دی روز تجدید میثاق دوباره ملت قهرمان ایران با ولایت فقیه و رهبر انقلاب اسلامی است که در آن به تمام مخالفان نظام و دشمنان انقلاب ثابت شد که مردم ما همچنان با تمام وجود پشتیبان ولایت فقیه هستند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در ادامه بصیرت افزایی را وظیفه مهم مبلغین و فعالان فرهنگی عنوان کرد و افزود: بی تردید حماسه نهم دی، به‌عنوان حماسه بصیرت و پیش آگاهی و اسلام خواهی مردم انقلابی ایران در ذهن تاریخی همه ما ثبت شده ماندگار خواهد شد.

وی با تاکید بر تقویت اتحاد و همبستگی در مبارزه با توطئه های دشمنان، بصیرت را لازمه دشمن شناسی عنوان کرد و افزود: یقینا بدون بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی، نمی‌توان بر توطئه‌های دشمنان پیروز شد، در این میان بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر انقلاب برای تبیین دشمن شناسی و بصیرت افزایی جامعه کاری ارزشمند و اثر بخش بوده و باید بیش از پیش مورد توجه توجه قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی اسوه اخلاق و تفکر انقلابی بود که با شهادت خود در اذهان مردم ایران و جهان ماندگار شد که لازم است سیره عملی و اخلاقی این شهید به جامعه معرفی و به نسل آینده متقل شود.

1400/10/08