محفل انس با قرآن در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل

مدیر عامل اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل از برگزاری محفل انس با قرآن در اردبیل خبر داد.

محفل انس با قرآن در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، نهضت حورزاده در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل، با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری ایام فاطمیه و نیز دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، از برگزاری برنامه های گرامی داشت این ایام در مراکز و خانه های قرآنی خبر داد و گفت: ارج نهادن به ایام و مناسبت های ملی و مذهبی، عامل مهمی در احیای شعائر دینی در بین مردم و زنده نگه داشتن هویت اسلامی در جامعه است.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن در اردبیل خبر داد و گفت: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تبیین نقش قرآن در الگوگیری از سیره فاطمی و مکتب سلیمانی، محفل انس با قرآن به همت اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی و موسسه قرآنی آیه های نور و مشارکت ادارات و نهادهای فرهنگی و قرآنی در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان از پخش زنده این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد و گفت: محفل انس با قرآن روز شنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ با سخنرانی رضا قاسمیان معاون استاندار اردبیل و با قرائت قاریان بین المللی رضا محمدپور و محمد اسمعیلی و نیز حافظ و اعجوبه خردسال قرآنی امیر هادی بایرامی در محل مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می‌شود و از عموم خواهران و برداران برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

1400/10/09