حوزه هنری کودک و نوجوان خبر داد؛

ثبت رکوردی جدید برای هیس‌طوری/ هیس‌طوری از مرز ۱۲۰ هزار تا هم گذشت

پویش هیس‌طوری پس از گذشت یک هفته توانسته رکورد خودش را در جذب دنبال‌کننده و تیراژ فروش جابه‌جا کند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، پس  از پیوستن 65 هزار دانش‌آموز در مدت یک هفته در پویش هیس‌طوری، حالا نوجوانان دهه هشتادی در این پویش تبدیل به کنشگران فعالی شدند که با موضوع شناخت استعمار محتوای رسانه‌ای تولید می‌کنند.

پس از اعلام 60 هزارتایی شدن مخاطبان پویش هیس‌طوری پس از گذشت یک هفته رشد چشمگیری رقم خورده و مخاطبان هیس‌طوری در حال حاضر 125 هزارتایی شده‌اند، که 40 درصد از این جمعیت در فضای رقابتی این پویش به سر می‌برند.

در حال حاضر به علت دسترسی راحت‌تر نوجوانان به این مجموعه کتاب، نسخه دیجیتال هر جلد در سایت "کتاب‌نو" عرضه شده و تا به امروز بیش از 22 هزار جلد توسط نوجوانان خریداری و مطالعه شده است. همچنین آماردنبال‌کنندگان پویش هیس‌طوری از مرز ۱۲۰ هزارتایی گذشته است.

نوجوانان فقط تا آخر فروردین ماه می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

دانش‌آموزان می‌توانند پس از مطالعه کتاب در آزمون شرکت کنند و در باره استعمار و ارائه نظر در باره کتاب‌ها به کنشگری در چهار قالب، ساخت پادکست یا عکس‌نوشت، نقاشی کمیک و تصویر سازی اقدام کنند و از جوایز متعدد این پویش بدون قرعه کشی بهره‌مند شوند.

گفتنی است این پویش به همت مجموعه‌های فرهنگی هنری اعم از حوزه هنری کودک و نوجوان، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات، شهرداری تهران، نهاد کتابخانه‌ها، بنیاد سپهر انقلاب، موسسه تبیان، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شکل گرفته است.

1401/10/29