رئیس کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۵۰ هزار برنامه در سراسر کشور / مشارکت در برگزاری ۱۳۵۷ مراسم جشن تکلیف مدارس

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از اجرای بیش از ۱۵۰۰۰۰ برنامه متفاوت در سطح کشور در بیش از ۷۰۰۰۰ نقطه جغرافیایی در ایام دهه فجر خبر داد.

اجرای بیش از ۱۵۰ هزار برنامه در سراسر کشور / مشارکت در برگزاری ۱۳۵۷ مراسم جشن تکلیف مدارس

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز چهارشنبه پنجم بهمن ۱۴۰۱ نشست خبری حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی درتالار اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه نهاد دین و بویژه «هیئات»، جلوه دین داری و دین مداری جامعه ایرانی محسوب می‌شوند اظهار داشت: «هیئت» یک تشکل مردم پایه است که همواره در طول زمان پرچم حق را برافراشته و مقابله کننده طاغوت بوده است و «انقلاب اسلامی» نیز محصول چنین تفکری است.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر، فرصت و عرصه بروز و ظهور اجتماعی هیئات است از مشارکت و حضور میدانی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، شبکه‌های تعالی امامان، روحانیون مستقر و طرح هجرت، شبکه هیئات از رزمندگان و مشعر و انصار المهدی، کانون‌های مداحان شورای هیئات مذهبی سراسر کشور، نهضت پیشرفت بانوان، شبکه مبلغین کشور در ایام دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام عزت زمانی با تاکید بر اینکه ستاد‌های اجرایی ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و برون سازمانی کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان‌ها و شهرستان‌ها در ۵۰۰ نقطه شکل گرفته است یادآور شد: البته کار اصلی به دست شبکه‌ها و مجموعه‌های مردمی است و ما تنها خادمی این برنامه‌ها را برعهده داریم.

به گفته وی، اجرای بیش از ۱۵۰۰۰۰ برنامه متفاوت در سطح کشور در بیش از ۷۰۰۰۰ نقطه جغرافیایی توسط هیئات و تشکل‌ها و مبلغین شامل مسابقه، نمایشگاه، شب شعر، نغمه سرایی، سرود، شب خاطره که بخشی به صورت مستقل و بخشی هم در تعامل و همکاری با دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مجموعه فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و بخش داری‌های کشور انجام می‌شود تنها بخشی از برنامه‌های کمیته هیئات مذهبی در ایام ۲۲ بهمن است.

رئیس کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی؛ حضور هیئات در صبح بیست و دوم بهمن در شهرستان‌ها و الحاق به جمع راهپیمایان، اعزام مبلغ تخصصی با همکاری حوزه‌های علمیه به استان‌های کشور، آغاز مهرواره محله همدل و نهضت نشر خوبی‌ها با هدف معرفی ارزش‌های انسانی، اجتماعی و انقلابی مردم خوب ایران در ۸۰۰۰۰ محله با همکاری همه نهاد‌های مرتبط، اجرای جشنواره ایران آینده و نقش زنان در آن استان‌های کشور با محوریت نهضت پیشرفت بانوان و اختتامیه مهرواره بانور با مشارکت ۳۰.۰۰۰ بانوی قدرتمند ایرانی را از دیگر برنامه‌های این کمیته درایام مبارک دهه فجر عنوان کرد.

به گفته وی، به دلیل همزمانی ایام دهه فجر و تقارن با ایام اعتکاف، برگزاری اعتکاف اختصاصی دانش آموزی در شهرستان‌ها و استان‌های کشور؛ از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

حجت الاسلام عزت زمانی در پایان نیز از مشارکت در برگزاری ۱۳۵۷ مراسم جشن تکلیف مدارس و محلات و نشر رسانه‌ای «جشن فرشته ها» در طول ایام دهه فجر با مشارکت آپ و صدا و سیما در این برنامه‌ها خبر داد.

1401/11/05