رئیس سازمان مدارس صدرا کشور؛

زنان توانمند نقش مهمی در تمدن‌سازی دارند

حجت‌الاسلام تقدیری با بیان اینکه زنان توانمند نقش مهمی در تمدن‌سازی دارند، گفت: آینده انقلاب و تمدن اسلامی را بانوان رقم خواهند زد.

زنان توانمند نقش مهمی در تمدن‌سازی دارند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حامد تقدیری،رئیس سازمان مدارس صدرا کشوردر جمع دانش‌آموزان مدرسه صدرای ولایت گرگان با بیان‌ اينكه اساس جامعه اسلامی زنان بوده و این زنان هستند که نیمی از جامعه تشکیل داده‌اند، اظهار کرد: بانوان مادران و مربی جامعه هستند و مهم‌ترین جریان تمدن‌سازی در دستان توانمند زنان بوده و نقش مهمی در تحقق نوین اسلامی دارند.

مسئول بنیاد ملی نوجوان و رئیس سازمان مدارس صدرا کشور با اشاره به اینکه ما در معرفی عرصه بانوان و همت دختران انقلاب کوتاهی کردیم، ادامه داد: روایت نکردن فعالیت‌ها و مجاهدت‌های زنان انقلاب یک معضل جدی بوده و قطعا به ضرر ما تمام خواهد شد، لذا باید به نوجوانان و بانوان فعال در عرصه‌های مهم فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه زنان و دختران فرماندهان آینده هستند که باید در عرصه و میدان تربیت و هویت آماده باشند و میدان‌داری کنند، افزود: در انقلاب اسلامی بانوان نقش اساسی داشتند و زنان بیش از ۴ هزار شهيد در دفاع مقدس تقديم این کشور کردند و امروز هم در عرصه‌های مهم فرهنگی و جنگ‌نرم دشمن در میدان بوده و نقش خود را ایفا کردند.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان با بیان‌ اینکه راهیان نور سفری معنوی است که باید قدر این فرصت‌ها را دانست و این سفر نوعی دعوت شهيدان است، بیان کرد: در منطقه عملیاتی باید گوشه‌ای نشست و مانند معتکف با شهيدان خلوت کرد و به آن‌ها قول عمل داد چرا که دوست واقعی انسان شهيدان هستند که به عهد خود عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه شما باید با هدف حرکت کنید و مانند یک فرمانده گام به گام با برنامه‌ریزی بیش بروید، ابراز کرد: خانه هر دختر مساوی است با یک سنگر و شما برای فتح قله‌ها و سنگرهای آینده برنامه جامع داشته باشید چرا که آینده و تمدن انقلاب اسلامی را بانوان رقم خواهند زد.

حجت‌الاسلام تقدیری با بیان‌ اینکه مسئله اصلی بانوان اثری‌گذاری در زندگی و تربیت راهبردی است، گفت: دختران جامعه ما باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در چند سال آینده یک دختر توانمند و اثر‌گذار بوده و شناخت کافی در عرصه بین‌الملل و اتقاقات روزمره داشته باشند.

1401/11/06