استاندار همدان:

«سردار حسام» عمر خود را صرف انقلاب اسلامی کرده است

استاندار همدان گفت: «سردار حسام»، کسی است که عمر خود را صرف انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن کرده است.

«سردار حسام» عمر خود را صرف انقلاب اسلامی کرده است

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي. علیرضا قاسمی فرزاد ظهر جمعه در آئین نکوداشت چهره ماندگار انقلاب استاد حسام که در همدان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، یاد و خاطر ۸۰۰۰ شهید استان همدان و امام راحل (ره) را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه امروز در این مکان جمع شدیم تا تقدیر و تکریم از فردی را در پیش بگیریم که برای ما در این دوران درخشان از ارزش‌های قرآن، اسلام فرهنگ و انقلاب اسلامی دفاع کرده و اسوه است، اظهار کرد: استان همدان به خودش افتخار می‌کند که ستارگان و انسان‌های بزرگی را همچون سردار حسام پرورش داده است.

استاندار همدان با بیان اینکه از این بزرگواران، امروز از سردار حسام برای ایثارگری‌هایی ها، فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌هایی که در دوران دفاع مقدس انجام داده است، تجلیل می‌شود، ادامه داد: مقام معظم رهبری ۳ کتاب این استاد عزیز را تقریظ كرده‌اند، کتاب‌های همچون آب هرگز نمی‌میرد، مهاجر سرزمین آفتاب و کتاب وقتی مهتاب گم شد؛ که با خواندن این کتاب‌ها به شخصیت سردار حسام احساس لطف و محبت کردند و ما نیز باید قدردان این عزیزان باشیم.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: امروز این افتخار را داریم در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سردار حسام تقدیر به عمل آوریم و قدردان زحمات این بزرگوار باشیم

1401/11/07