محور برنامه‌های دهه فجر امسال،جهاد تبیین است

نشست هماهنگی کمیته هیات های مذهبی، حوزه و روحانیت و مساجد چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور مسئولین شهرستانی، مسئولین هیات‌های مذهبی، ائمه جماعت مساجد، هیئت امناء مساجد، مسئولین خانه‌های قرآنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام خدابنده لو، مسئول کمیته هیات های مذهبی، حوزه و روحانیت و مساجد و رییس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده گفت : محور برنامه های امسال دهه فجر جهاد تبیین و مردمی سازی کردن مراسم دهه فجر و انقلاب اسلامی می باشد لذا دراین راستا باید همه تلاش کنیم که برنامه های امسال با شکوه هر چه بیشتری برگزار گردد.

این مقام مسئول در ادامه افزود : چالش‌هایی که در اغتشاشات اخیر، نوجوانان و جوانان با آن مواجه شدند به واسطه عدم تببین موضوعات اجتماعی و سیاسی بود که دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردها و شبهات انقلاب را تبیین کنیم تا به وظیفه ذاتی و حقوقی عمل کرده باشیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده اظهار داشت : دستاوردها و رویدادهای انقلاب اسلامی را باید به نسل جدید معرفی و تبیین کنیم و در مناسبت های پیش رو از سخنرانان آگاه استفاده کنیم تا حساسیت شرایط موجود و تفرقه افکنی های دشمنان را برای مردم بیش از پیش اظهار نمایند.

مسئول کمیته هیات های مذهبی، حوزه و روحانیت و مساجد دهه فجر شهرستان خدابنده بیان داشت : امیدآفرینی در خصوص خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی باید مهمترین محور برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر قرار گیرد.

حجت الاسلام خدابنده لو افزود:برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس دخترانه و پسرانه ،برگزاری جشن انقلاب در مساجد شهر با طرح هر شب یک مسجد (10 شب 10مسجد) ،- برگزاری محافل انس با قرآن ، مسابقه کتابخوانی از کتاب یک ون شبهه، اکران فیلم ومستندهای انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد ،برگزاری محافل جشن خانگی پیروزی انقلاب اسلامی ، برگزاری نشست های بصیرتی در محل های برگزاری اعتکاف (15و 16و 17بهمن)   از اهم برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان است .

1401/11/09