موسسه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی یادمان شهدای هفتم تیر

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۱ در محل انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به بهره‌برداری رسید. این مجموعه با هدف حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال ارزش‌های والای انقلاب اسلامی از نسل مبعوث به نسل وارث ساخته شده است. این مجموعه با همت انقلابی مرحوم حاج احمد قدیریان و مشارکت شهرداری تهران ساخته شد.

موسسه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی یادمان شهدای هفتم تیر مجموعه فرهنگی و دینی که بر اساس حکم مقام معظم رهبری مدظله العالی  در سال 1391تشکیل شده است و زیر نظر و تحت هدایت مجمع عالی و در چارچوب اهداف و وظایف سازمان تبلیغات اسلامی مبادرت به ارائه فعالیت می نماید و دارایی‌های آن کلا متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی است و دارای شخصیت حقوقی مستقل است.

موسسه یادمان شهدای هفتم تیر، در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی و گفتمانی و ترویجی خود، اهتمام و برنامه خود را معطوف آن کرده تا ظرفیت‌های زیرساختی خود را در خدمت نهادهای موثر انقلابی و مجامع سازمان دهنده و شبکه‌های فرهنگی، مجموعه های خودجوش مردمی و هسته‌های مقاومت هنری، اجتماعی و فرهنگی انقلاب اسلامی قرار دهد تا ان شاالله با طراحی و اجرای اقدامات موثر و برنامه‌ریزی هدفمند حرکت جدی و شتابان در مسیر پیش زمینه فکری و جریان‌سازی فرهنگی انجام پذیرد و سرچشمه بتواند محلی قابل اتکا برای پاتوق سازی و جعبه سازی عناصر مومن و انقلابی باشد.

ارکان موسسه  

1.هیئت امنا؛ 2.مدیرعامل؛3.رکن نظارتی.

1400/07/11