برگزاری نشست 'روضه خانگی، مجلس تربیت فاطمی' در اردبیل

مسئول بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری نشست "بانوان کنشگر فرهنگی گفتمان ساز تربیت فاطمی، نسل سلیمانی" خبر داد.

برگزاری نشست 'روضه خانگی، مجلس تربیت فاطمی' در اردبیل
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، سارا حقی در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل در سخنانی گفت: با هدف هم اندیشی و هم افزایی بانوان فعال فرهنگی و مسئولین هیئت های مذهبی و به منظور ارتقای آگاهی و ارائه آموزش های لازم در حوزه تربیت دینی، نشست " بانوان کنشگر فرهنگی گفتمان ساز تربیت فاطمی، نسل سلیمانی" با موضوع (روضه خانگی، مجلس تربیت فاطمی) در اردبیل برگزار شد.

وی گفت: در این نشست که با حضور مسئولین هیئت های مذهبی و جمعی از بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی دینی اردبیل برگزار شد، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به سخنرانی پرداخته و در ادامه خانم دکتر اسدزاده کارشناس جمعیت و خانواده به تبیین مباحث مورد نظر در خصوص فرزندآوری و جمعیت پرداخت.

مسئول امور فرهنگی بانوان افزود: به منظور ارج نهادن به فعالیت های مسئولین هیئت های مذهبی در ترویج فرهنگ و تعالیم دینی در محلات و مناطق مختلف شهر، از ۶۶ نفر از مسئولین هیئت های مذهبی بانوان و مداحان روضه های خانگی و نیز از لیلا محمدی مناجات خوان برتر کشوری در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

حقی افزود: پخش نماهنگ و سرود و نیز مداحی در سوگ شهادت حضرت زهرا (س) توسط حسن فتحی مداح اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این نشست فرهنگی بود.

گفتنی است، این نشست بمناسبت گرامی داشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در محل سالن اجتماعات مدرسه دخترانه صدرای اردبیل برگزار شد.

1400/10/19