از فرهیختگان تا چهره‌های سیاسی در اکران فیلم‌های فجر در شب‌های سینمایی سوره؛

شب‌های سینمایی سوره پر فروغ‌تر از همیشه

محفل فرهیختگان برای تماشای آثار جشنواره فیلم فجر در حوزه هنری همچون سال گذشته با عنوان شب سینمایی سوره برگزار شد.

شب‌های سینمایی سوره پر فروغ‌تر از همیشه

شب‌های سینمایی سوره پر فروغ‌تر از همیشهبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شب‌های سینمایی سوره در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر میزبان فرهیختگان و فعالان رسانه‌ای و همچنین مسئولان کشوری و لشگری بود.

در دوشب نخست از نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، شب سینمایی سوره میزبان فعالان رسانه و چندی از هنرمندان بود و سومین شب که با جشن میلاد امیرالمؤمنین (ع) و پاسداشت مقام والای پدرهمراه بود با حضور چهره‌هایی، چون بهزاد بهزادپور، حبیب والی‌نژاد، محمدباقر مفیدی‌کیا، سید محمدرضا خردمندان، حسین دارابی و... برگزارشد؛ بنابراین گزارش شب چهارم از نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در شب سینمایی سوره هنرمندانی، چون علی خضریان، امیرعباس ربیعی، محمدباقر مفیدی‌کیا، المیرا شریفی‌مقدم و ... نیز حضور داشتند.

شب پنجم، با حضور پیشکسوتان هنر ازجمله جعفر دهقان، حسن کلامی، تاجبخش فنائیان، سیدحمید شریفی آل‌هاشم و ... برگزار شد و در ششمین شب از رویداد «شب سینمایی سوره»، حسین میرزامحمدی، کارگردان «کت چرمی» و جلیل شعبانی و لیلی عاج، تهیه‌کننده و کارگردان «سرهنگ ثریا» با تماشاچیان همراه شدند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور درحوزه هنری در حاشیه رویداد «شب سینمایی سوره»، همراه با مردم به تماشای فیلم سینمایی «اتاقک گلی» نشست.

برگزاری هشتمین شب از رویداد «شب سینمایی سوره» با نمایش آثار جشنواره فیلم فجر در سالن سوره، با حضور چهره‌هایی، چون الیاس نادران، مهدی فضائلی، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و جمعی از هنرمندان پیشکسوت حوزه هنری نظیر جمال شورجه، جعفر دهقان، بهزاد بهزادپور و... همراه بود و در نهمین شب از برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی سجاد نصرالهی، از آثار سازمان سینمایی سوره با حضور جمعی از پیشکسوتان هنری و فیلمسازان جوان گذشت.

در دهمین شب از رویداد «شب سینمایی سوره» امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی به عنوان مهمان ویژه و استقبال از فیلم سینمایی «غریب» حضور داشتند.

گفتنی است، با اعلام نامزد‌های جشنواره فجر امسال، تولیدات سازمان سینمایی سوره حوزه هنری در ۱۴بخش نامزد دریافت جایزه شد. بر این اساس فیلم «در آغوش درخت» ۷ نامزدی و فیلم «عطرآلود» ۶ نامزدی را دریافت کرد.

1401/11/22