معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

یوم الله ۲۲ بهمن تجلی اراده تمدنی یک ملت مقاوم است

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان این مظلب که یوم الله ۲۲ بهمن تجلی اراده تمدنی یک ملت مقاوم است، گفت: امروز ملت بیدار و هوشیار با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای ارزش‌های خودش با صلابت ایستاده اند.

یوم الله ۲۲ بهمن تجلی اراده تمدنی یک ملت مقاوم است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا دیلمی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کلاله اظهار کرد: دشمن از این اجتماع قلوب توحیدی و از این جشن بزرگ در ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی عصبانی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: وحدت کلمه و ایستادکی و مقاومت و حضور مردم پای آرمان های انقلاب و گفتمان ولایت مطلقه فقیه، پایداری و شهادت طلبی و استکبارستیزی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب است و رمز ماندگاری آن هم وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه دفاع از ارزش ها است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دستاورد های این مردم شکستن ابهت پوشالی استکبار جهانی در منطقه، ایجاد امید در جبهه مستضعفان جهان، جبهه سازی مقاومت و صدور گفتمان انقلاب اسلامی است و این مقاومت و این ایستادگی تا حذف کامل رژیم غاصب صهیونیستی از جغرافیای منطقه ادامه خواهد داشت.

دیلمی خاطرنشان کرد: هنوز صدای حاج قاسم به گوش می رسد که فرمود انقلاب اسلامی حرم است اگر این حرم بماند حرم های دیگر هم می ماند امروز این ملت هوشیار نشان داد که پای ارزش های خودش با صلابت ایستاده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه جنگ شناختی بعضی راهبردها را دنبال می کند، اضافه کرد: تضعیف روحیه ملت با اخبار جعلی بحران سازی در موضوعات مختلف همانند انرژی و برخی کالا ها، تطهیر چهره رژیم فاسد و خائن و غاصب پهلوی، سیاه نمایی و بی توجهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی، کار دشمن است لذا مهم ترین عامل خنثی کردن این جنگ رسانه ای، جهاد تبیین است.

1401/11/23