حضور کودکان دهه نودی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کودکان دهه نودی امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و با نقاشی پرچم پرافتخار ایران بر گونه‌های خود، همراهی‌شان با انقلاب اسلامی ایران را به تصویر کشیدند.

حضور کودکان دهه نودی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایجاد شور و نشاط میان کودکان و نوجوانان در ایام الله دهه مبارک فجر این اداره کل اقدام به ایجاد غرفه نقاشی صورت در مسیر راهپیمایی 22 بهمن کرد که مورد استقبال کودکان قرار گرفت.

وی افزود: در این غرفه صدها کودک کردستانی با نقاشی پرچک انقلاب اسلامی بر روی صورت خود، در راهپیمایی شرکت کردند و شعار جانم فدای رهبر را بر دستان خود حک و با صدای بلند نیز فریاد زدند.

وی اعلام کرد: همچنین پنج گروه سرود از کودکان و نوجوانان دهه هشتاد و نودی در استیج اداره کل تبلیغات اسلامی که در ابتدای مسیر راهپیمایی برپا شده بود ساعاتی قبل از آغاز مراسم به اجرای سرودهای انقلابی پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین از برپایی غرفه پذیرایی در مسیر راهپیمایی خبر داد و گفت: این غرفه ها نیز با پخت آش محلی و چای از راهپیمایان پذیرایی کردند.

1401/11/23