امضای تفاهم نامه همکاری مرکز نوآوری امید و ساترا

مرکز نوآوری امید و سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم نامه همکاری مرکز نوآوری امید و ساترا

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، این تفاهم نامه با هدف همکاری در حوزه‌های تنظیم‌گری اجتماعی، فرهنگسازی و تأمین محتوای مناسب در فضای مجازی تنظیم شده است.

در متن این تفاهم نامه همکاری، توسعه شبکه سازی، تنظیم گری اجتماعی، تولید و انتشار محتوای سواد فضای مجازی، فرهنگ سازی و توسعه کاربران فضای مجازی مورد تاکید قرار گرفته و مرکز نوآوری امید به نمایندگی از حوزه هنری انقلاب اسلامی با سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به قصد تولید محتوا با اهداف قید شده فعالیت خواهند کرد.

در حاشیه امضای این تفاهم نامه، امین نادری مدیرعامل مرکز نوآوری امید و محمدصادق افراسیابی معاون امور کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا درباره عملکرد سازمان‌های فرهنگی و هنری و اثرگذاری آن‌ها بر جریان تنظیم گری اجتماعی به گفتگو پرداختند.

در این دیدار، امین نادری با تاکید بر این که حوزه هنری انقلاب اسلامی یک فرصت طلایی برای توسعه فرهنگ و هنر انقلاب است گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی، یکی از نهاد‌های ریشه دار است که با تغییرات سیاسی و دولتی دارای یک رویه با ثبات و اثرگذار بوده است. با گذشت بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد فرهنگی و هنری، تولیدات متنوعی در خصوص محتوای انقلاب اسلامی در بستر این نهاد منتشر شده است. از همین رو حوزه هنری به عنوان یکی از نهاد‌های اثرگذار و جریان ساز فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بسیار زیادی در تولید محتوا دارد و بسیاری از مشکلات عرصه فرهنگ و هنر با همکاری متقابل با این نهاد انقلابی حل و تسهیل خواهد شد.

افراسیابی نیز با بیان این که سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در جایگاه حساسی در عرصه رسانه کشور حضور دارد گفت: استانداردسازی بر اساس ذائقه مردم و تلاش برای جذب مخاطب یکی از اصلی‌ترین اتفاقات است که می‌توان این مسئله مهم را در قالب تفاهمنامه‌های همکاری با مجموعه‌های فرهنگی و هنری، به بهترین نحو پیاده سازی کرد.

1401/11/24