امام جماعت روستای مغویه شهرستان بندرلنگه معرفی شد

حجت الاسلام عادل ارجمندی به عنوان امام جماعت روستای مغویه معرفی شد.

امام جماعت روستای مغویه شهرستان بندرلنگه معرفی شد

 
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم معارفه امام جماعت روستای مغویه، حجت‌الاسلام عادل ارجمندی با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، دبیر مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان، مسئول شورای هیئات مذهبی و جمعی از مردم روستا در شب مبعث در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

حجت الاسلام علی خلیفاوی، سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن تبریک عید مبعث گفت: مبعث عید بزرگ مسلمانان است. مسلمانان با تاسی به این عید بزرگ احساس غرور و شادی می کنند. بعثت پیامبر گرامی اسلام عید رهایی از ظلمت و تاریکی است. ندای حق و مبارزه با ظلم و جور و شرک و بت پرستی از سرزمین وحی طنین انداز شد و پیامبر گرامی اسلام به چنان رسالت بزرگ و عظیمی دست زدند که نمونه آن در تاریخ بی نظیر است.

وی در ادامه گفت:‌ مبعث عید بزرگ مسلمانان است. بعثت پیامبر گرامی اسلام طلوع نور و روشنایی است و پیامبر عظیم الشان اسلام رسالت خود را آغاز کردند. مبعث عید بندگی و طاعت است و پی بردن به اهمیت و ژرفای رسالت پیامبر گرامی اسلام حارج از وصف است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در ادامه به هدف اصلی رسالت پیامبر گرامی اسلام اشاره و خاطر نشان  کرد: حضرت رسول اکرم(ص) برای بنیان نهادن مکارم اخلاقی در جامعه مبعوث شدند و این قضیه حاکی از این مطلب است که تا چه اندازه اخلاق و مکارم اخلاقی در دین مبین اسلام حائز اهمیت است.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام عادل ارجمندی به عنوان امام جماعت مسجد صاحب الزمان روستای مغویه معرفی شد.

1401/11/30